Bedenken, ontwerpen en vormgeven

Een identiteit (corporate identity) is wie je bent en hoe je je gedraagt als organisatie. Een huisstijl is de visuele identiteit. Hieronder vallen naam, logo, kleur, typografie, vorm- en beeldtaal. Om je doelgroep in beweging te krijgen heb je de juiste middelen nodig. Dus bedenkt, ontwerpt en geeft vorm aan die middelen. DUS brand design wil je merk sterker maken door er de vorm aan te geven die het verdient. Middelen die werken. Zodat je doelgroep ziet waar je goed in bent, waar je voor staat en waar je naartoe wilt. Altijd vanuit de essentie van het merk: waar sta je voor, waar ga je voor?

RDK_0274-2023-1080

Dus brand design

De vader van DUS is ontwerper Rick Wildemann. Een nuchtere Twentenaar die al een tijdje meeloopt. Hij geeft graag advies, aan tafel, bij een kop koffie en een stroopwafel. Rick luistert aandachtig en pakt aan. Vrees niet, deze Wildemann is vooral enthousiast en vriendelijk. Hij houdt van mensen, mooie merken en van sport(en).

De studio staat in het creatieve hart van Enschede, de CeeCee. Tientallen bevlogen startups, bureaus, marketeers, online dienstverleners en innovatieve denkers omringen de studio. Op de fiets naar het werk, idee├źn uitwisselen, een goeie espresso en elke dag waarde toevoegen aan merken.

Kom in beweging, een eerste adviesgesprek zit bij de koffie in! 
Moutlaan 25, 7523 MC Enschede  053 4310421 Email Rick

whatsapp-DUS