Dus-aan-de-iMac

Bedenken, ontwerpen en vormgeven

Een identiteit (corporate identity) is wie je bent en hoe je je gedraagt als organisatie. Een huisstijl is de visuele identiteit. Hieronder vallen naam, logo, kleur, typografie, vorm- en beeldtaal. Om je doelgroep in beweging te krijgen heb je de juiste middelen nodig. Dus bedenkt, ontwerpt en geeft vorm aan die middelen. Altijd vanuit de essentie van het merk: waar sta je voor, waar ga je voor?

Dus brand design

De vader van DUS is ontwerper Rick Wildemann. Een nuchtere Twentenaar die al een tijdje meeloopt. Hij geeft graag advies, aan tafel, bij een kop koffie en een stroopwafel. Rick luistert aandachtig en pakt aan. Vrees niet, deze Wildemann is vooral enthousiast en vriendelijk. Hij houdt van mensen en merken. En van sport, design en Chinese food.

Dus-moutlaan-20-1

De studio staat in het creatieve hart van Enschede, de CeeCee. Tientallen bevlogen startups, bureaus, marketeers, online dienstverleners en innovatieve denkers omringen de studio. De deur staat altijd open en bij mooi weer vind je Rick buiten in gesprek, aan de picknicktafel. 

Het zijn de dingen waar hij gelukkig van wordt: op de fiets naar het werk, ideeën uitwisselen met andere creatieve denkers, een broodje eten met de buren en elke dag waarde toevoegen aan mooie merken en prettige mensen.

Kom in beweging, een eerste adviesgesprek zit bij de koffie in! 
Moutlaan 20, 7523 MD Enschede  053 4310421 mailen met Rick