De vader van DUS brand design is grafisch ontwerper Rick Wildeman. Rick zegt vaak ‘dus.’ Omdat hij een nuchtere Twentenaar is die al een tijdje meeloopt. Omdat hij gewoon advies geeft aan tafel, bij een kop koffie en een stroopwafel.

Rick luistert aandachtig en pakt aan. Maar pas op: kom niet bij hem aan met ‘maak maar even een flyertje’. Hij is een vakidioot die wil weten waarom je die flyer wilt, wat die flyer moet vertellen en hoe dat in lijn is met waar je als merk voor staat. Hij zal niet toestaan dat je geld uitgeeft aan verkeerde uitingen die  - hoe mooi ze ook zijn - niet de juiste snaar raken bij hun doelgroep.

Vrees niet, Rick is vooral enthousiast en vriendelijk. Hij houdt van mensen en merken. En van sporten, design en Chinees. Maar begin daar niet over, want dan kom je niet meer van hem af.

[unex_ce_button id="content_qn1qvr8gz" button_text_color="#000000" button_font="semibold" button_font_size="15px" button_width="auto" button_alignment="left" button_text_spacing="0px" button_bg_color="#ffd300" button_padding="15px 60px 15px 60px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#ffffff" button_text_spacing_hover="0px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="https://www.dusbranddesign.nl/stroopwafel-met-koffie/" button_link_type="url" button_link_target="_self" has_container="1" in_column=""]Zin in een stroopwafel?[/ce_button]