De Vitalers

Iedereen fit en fluitend naar het werk en net zo enthousiast thuiskomen. Lekker in je vel en vol energie. Voor bedrijven is vitaliteit gekoppeld aan duurzame inzetbaarheid. Vitale medewerkers zijn gemotiveerd, productiever en gelukkiger en succesvoller in hun leven.

De-vitalers-iphone

Merkidentiteit

Een plan en voldoende energie om er samen iets moois van te maken. Na enkele gesprekken, waarin de wildste idee├źn naar boven kwamen, zijn de Vitalers (de naam bestond nog niet) aan het werk gegaan met een merkscan. Een sterke merkidentiteit zorgt ervoor dat de mensen zich kunnen identificeren met je merk en geeft houvast bij het ontwerpen van de identiteit. Na het bedenken van een naam is er rond voeding, beweging en brein een beeldmerk ontwikkeld. Een klavertje vier, de geluksbrenger bij uitstek.

Branding

De visitekaartjes zijn inmiddels in omloop en die kekke auto (hieronder), heb je misschien al eens zien rijden. De plannen om op een ludieke wijze de doelgroep wakker te schudden, staan vanwege Covid even in de koelkast. 

Voorkant-VK-de-Vitalers
Achterkant-VK-de-Vitalers
De-vitalers-website-auto
De-vitalers-macbook
vitalers-gif-s
De-vitalers-mok

Selected Works

ISI fotografieVisuele identiteit

Pure EnergieVormgeving

ROC van TwenteOntwerp en ormgeving

HemmesVisuele identiteit

Coach MatthijsVisuele identiteit

PMP duurzaamverzekeren.nlVisuele identiteit

Doen!Ontwerp

TwenteHoesVisuele identiteit

De VitalersVisuele identiteit

Auto SmelterVisuele identiteit

HondenwerkVisuele identiteit

KraeftVisuele identiteit