Iedereen fit en fluitend naar het werk en net zo enthousiast thuiskomen. Lekker in je vel en vol energie. Voor bedrijven is vitaliteit gekoppeld aan duurzame inzetbaarheid. Vitale medewerkers zijn gemotiveerd, productiever en gelukkiger en succesvoller in hun leven.
Een plan en voldoende energie om er samen iets moois van te maken. Na enkele gesprekken, waarin de wildste ideeën naar boven kwamen, zijn de Vitalers (de naam bestond nog niet) aan het werk gegaan met een merkscan. Een sterke merkidentiteit zorgt ervoor dat de mensen zich kunnen identificeren met je merk en geeft houvast bij het ontwerpen van de identiteit. Na het bedenken van een naam is er rond voeding, beweging en brein een beeldmerk ontwikkeld. Een klavertje vier, de geluksbrenger bij uitstek.
De visitekaartjes zijn inmiddels in omloop en die kekke auto (hieronder), heb je misschien al eens zien rijden. De plannen om op een ludieke wijze de doelgroep wakker te schudden, staan vanwege Covid even in de koelkast.
Selected Works
Nederlandse Reisopera - nieuwe identiteitVormgeving, ontwerp
ISI fotografieVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving, website
Scheidingscaoch TwenteVisuele identiteit, ontwerp, website
Pure EnergieVormgeving
ROC van TwenteOntwerp en vormgeving
Demaere Carbon Road & GravelbikeVisuele identiteit, ontwerp, website
HemmesVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving
Coach MatthijsVisuele identiteit, ontwerp, website
Doen!Ontwerp, vormgeving
TwenteHoesOntwerp, visuele identiteit
De VitalersVisuele identiteit
Urban City Run 053Ontwerp en vormgeving
PMP duurzaamverzekeren.nlOntwerp, visuele identiteit en website
Auto SmelterOntwerp visuele identiteit en website
Nederlandse ReisoperaVormgeving
HondenwerkOntwerp visuele identiteit en website
KraeftOntwerp visuele identiteit en website