Tijdens de Urban City Run ontdek je Enschede op een geheel nieuwe manier. Geen afgesloten rechte wegen, maar een verkenningsloop van 5 of 7,5 km door en langs leuke straatjes, gebouwen en theaters. Langs het parcours en in de gebouwen beleef je bijzondere momenten die je enkel als deelnemer kan ervaren.
Sportaal voert onder andere het sportbeleid van de gemeente Enschede uit. Ze stimuleren mensen om (samen) te sporten en te bewegen. Dat doet Sportaal door sportactiviteiten te organiseren en zodoende sporten voor iedereen bereikbaar te maken. En wie denkt aan harlopen, in beweging komen en ontwerpen, denkt aan Rick. Naast het ontwerpen van de branding, liep ik uiteraard ook mee. 'Gewapend' met een Go-pro, filmen voor een video van dit Enschedese hardloopfeest.
Selected Works
Nederlandse Reisopera - nieuwe identiteitVormgeving, ontwerp
ISI fotografieVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving, website
Scheidingscaoch TwenteVisuele identiteit, ontwerp, website
Pure EnergieVormgeving
ROC van TwenteOntwerp en vormgeving
Demaere Carbon Road & GravelbikeVisuele identiteit, ontwerp, website
HemmesVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving
Coach MatthijsVisuele identiteit, ontwerp, website
Doen!Ontwerp, vormgeving
TwenteHoesOntwerp, visuele identiteit
De VitalersVisuele identiteit
Urban City Run 053Ontwerp en vormgeving
PMP duurzaamverzekeren.nlOntwerp, visuele identiteit en website
Auto SmelterOntwerp visuele identiteit en website
Nederlandse ReisoperaVormgeving
HondenwerkOntwerp visuele identiteit en website
KraeftOntwerp visuele identiteit en website