NLRO_logo_RGB

Nieuwe identiteit Nederlandse Reisopera

De Nederlandse Reisopera is het grootst reizend operagezelschap van Nederland. In 2020 is Verve Agency gestart met het ontwerpen van de nieuwe identiteit. Dus werkt al jaren 'achter de coulissen' bij de Reisopera en mocht samen met de marketing afdeling de verschillende uitingen vormgeven.

Allereerst de corporate uitingen (visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, signing en diverse templates). Daarna werden de middelen (posters, flyers, boekjes en online visuals) voor de prachtig uitgevoerde opera-producties in het nieuwe jasje gegoten..

Visitekaartjes-NRO10
Visitekaartjes-NRO3
Visitekaartjes-NRO14
Visitekaartjes-NRO5
Poster-Hansel-1
Poster-Les-Indes-1
Giulio-Cesare-flyer-A5-buiten
Giulio-Cesare-flyer-A5-binnen
NRO-kleurenoverzicht
NLRO_VOORSTELLINGSBROCHURE_BINNENWERK-3
NLRO_VOORSTELLINGSBROCHURE_BINNENWERK-5
2022-0126-GIF-HUG-Theaterkrant-383×255-1

Selected Works

ISI fotografieVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving, website

Scheidingscaoch TwenteVisuele identiteit, ontwerp, website

Pure EnergieVormgeving

ROC van TwenteOntwerp en vormgeving

Demaere Carbon Road & GravelbikeVisuele identiteit, ontwerp, website

HemmesVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving

Coach MatthijsVisuele identiteit, ontwerp, website

Doen!Ontwerp, vormgeving

TwenteHoesOntwerp, visuele identiteit

De VitalersVisuele identiteit

Urban City Run 053Ontwerp en vormgeving

PMP duurzaamverzekeren.nlOntwerp, visuele identiteit en website

Auto SmelterOntwerp visuele identiteit en website

HondenwerkOntwerp visuele identiteit en website

KraeftOntwerp visuele identiteit en website