De unieke reportages van Indra waren toe aan een nieuwe visuele identiteit. Kernwoorden; simpel-chique-modern. Typografisch, zwart wit met eventueel een kleurtint. En graag een passend nieuw logo dat als ‘stempel’ op of onder de foto’s gebruikt kan worden. De huisstijl is strak, typografisch vormgegeven. De nadruk ligt op de schuine lijn die in het logo te zien is. De inspiratie voor een schuine lijn komt voort uit de driehoekige fotoplakkers, waarmee vroeger foto’s in albums werden geplakt.
Selected Works
Nederlandse Reisopera - nieuwe identiteitVormgeving, ontwerp
ISI fotografieVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving, website
Scheidingscaoch TwenteVisuele identiteit, ontwerp, website
Pure EnergieVormgeving
ROC van TwenteOntwerp en vormgeving
Demaere Carbon Road & GravelbikeVisuele identiteit, ontwerp, website
HemmesVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving
Coach MatthijsVisuele identiteit, ontwerp, website
Doen!Ontwerp, vormgeving
TwenteHoesOntwerp, visuele identiteit
De VitalersVisuele identiteit
Urban City Run 053Ontwerp en vormgeving
PMP duurzaamverzekeren.nlOntwerp, visuele identiteit en website
Auto SmelterOntwerp visuele identiteit en website
Nederlandse ReisoperaVormgeving
HondenwerkOntwerp visuele identiteit en website
KraeftOntwerp visuele identiteit en website