Vanaf de eerste dag bied Hemmes een breed productpakket voor handling van goederen, maar ook complete oplossingen voor de vacuümtechniek, grijperbouw en transportsystemen. Vanaf het eerste contact tot aan de levering en eventuele montage worden alle facetten ingevuld en vastgelegd.
Een ontwerpopdracht begint vaak met een schets. Hieronder staan de eerste potloodstrepen, met ruwe illustrator bewerkingen. Tijdens zo’n proces kom ik uiteindelijk tot een idee, dat verder uitgewerkt wordt. In het geval van Hemmes zijn de transportsystemen als metafoor gekozen voor de letter H. Er volgen verschillende fases om kleuren, lettertypes en vormen tot een herkenbare visuele identiteit om te toveren.
Om de verschillende takken van sport (vacuümtechniek, grijperbouw, transportsystemen) overzichtelijk weer te geven, bladert deze brochure mee, bij een eerste kennismaking. Op de voorzijde is het H-beeldmerk opgebracht middels een spot UV lak. Aandacht voor detail, en dat past bij Hemmes.
Een nieuw pand, dus een goed moment om wat beelden te schieten. Altijd prettig om beeldmateriaal te hebben voor de socials, website en brochure.
Selected Works
Nederlandse Reisopera - nieuwe identiteitVormgeving, ontwerp
ISI fotografieVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving, website
Scheidingscaoch TwenteVisuele identiteit, ontwerp, website
Pure EnergieVormgeving
ROC van TwenteOntwerp en vormgeving
Demaere Carbon Road & GravelbikeVisuele identiteit, ontwerp, website
HemmesVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving
Coach MatthijsVisuele identiteit, ontwerp, website
Doen!Ontwerp, vormgeving
TwenteHoesOntwerp, visuele identiteit
De VitalersVisuele identiteit
Urban City Run 053Ontwerp en vormgeving
PMP duurzaamverzekeren.nlOntwerp, visuele identiteit en website
Auto SmelterOntwerp visuele identiteit en website
Nederlandse ReisoperaVormgeving
HondenwerkOntwerp visuele identiteit en website
KraeftOntwerp visuele identiteit en website