De Doen!Beurs van de gemeente Enschede, is erop gericht om bezoekers te bewegen tot participatie/meedoen, leren en werken. "Door de inzet van de instrumenten Doen-beurzen (verplicht) activeren we werkzoekenden met een grote afstand tot de arbeidsmarkt. Dit zal het welbevinden van mensen vergroten, een bijdrage leveren aan de leefbaarheid in de wijken van onze stad en de kans op reintegratie en uitstroom naar werk vergroten".
Om de DOEN! Beurs een nieuwe uitstraling te geven, mocht ik het beeldmerk ontwikkelen. Daarna werden de overige middelen (spandoek, visitekaartje, posters en flyers) onderhanden genomen. Het doel was de zichtbaarheid vergroten door een herkenbare stijl.
Selected Works
Nederlandse Reisopera - nieuwe identiteitVormgeving, ontwerp
ISI fotografieVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving, website
Scheidingscaoch TwenteVisuele identiteit, ontwerp, website
Pure EnergieVormgeving
ROC van TwenteOntwerp en vormgeving
Demaere Carbon Road & GravelbikeVisuele identiteit, ontwerp, website
HemmesVisuele identiteit, ontwerp, vormgeving
Coach MatthijsVisuele identiteit, ontwerp, website
Doen!Ontwerp, vormgeving
TwenteHoesOntwerp, visuele identiteit
De VitalersVisuele identiteit
Urban City Run 053Ontwerp en vormgeving
PMP duurzaamverzekeren.nlOntwerp, visuele identiteit en website
Auto SmelterOntwerp visuele identiteit en website
Nederlandse ReisoperaVormgeving
HondenwerkOntwerp visuele identiteit en website
KraeftOntwerp visuele identiteit en website