Dus geeft vorm

Behoefte aan snelle acties en concrete middelen? Visitekaartje, briefpapier (papier of digitaal), brochure, een nieuwe website, frisse nieuwsbrief, advertentie, beursstand? Wanneer je visuele identiteit staat weet Rick als geen ander de vertaalslag te maken naar alle soorten middelen, online en offline. Dat werkt lekker en efficiƫnt. Ook hier houdt hij altijd een vinger aan de pols en denkt met je mee. Wat dat betreft is hij een pitbull die je identiteit in alles wil bewaken, zodat het keer tot keer tot zijn recht komt.

Terug naar home

[unex_ce_button id="content_pmyjbnib4" button_text_color="#000000" button_font="semibold" button_font_size="15px" button_width="auto" button_alignment="left" button_text_spacing="2px" button_bg_color="#ffd300" button_padding="15px 60px 15px 60px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#ffffff" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="https://www.dusbranddesign.nl/stroopwafel-met-koffie/" button_link_type="url" button_link_target="_self" has_container="1" in_column=""]Snelle actie?[/ce_button]