Dus bedenkt

Je doelgroep in beweging krijgen. Daar draait het eigenlijk om. De lancering van een product, een belangrijke mededeling, een (nieuw) merk laden, het organiseren van een evenement. De omzet een flinke boost geven of het zoeken van een nieuwe collega. Als je de juiste doelgroep niet bereikt, komt de boodschap niet over.

Een goed begin is het halve werk. En dat geldt ook bij DUS brand design. Rick wil weten wie je bent en waar je naartoe wilt. Waarom doe je wat je doet? Idee├źn bedenken en die omzetten in een pakkende campagne. Zoeken naar een effectieve combinatie van content en vormgeving. Meedenken over de meest geschikte social media strategie die bij jou en je doelgroep passen. Zo werkt dat dus. Als je meer wilt weten; 'hit the button'.

Terug naar home

 

[unex_ce_button id="content_0yvv0x94c" button_text_color="#000000" button_font="semibold" button_font_size="15px" button_width="auto" button_alignment="left" button_text_spacing="2px" button_bg_color="#ffd300" button_padding="15px 50px 15px 60px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#ffffff" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="https://www.dusbranddesign.nl/stroopwafel-met-koffie/" button_link_type="url" button_link_target="_self" has_container="1" in_column=""]The button[/ce_button]